اتاق دلم

دوست بهترین همسایه دل است

وقتی...

جمعه, ۱۱ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۰۲ ب.ظ

وقتی سکوت میکنم یعنی دلم می خواد تو برام حرف بزنی

وقتی بغض میکنم یعنی دلم هوای خنده های از ته دلت رو کرده

وقتی دلم نمیخواد چیزی بشنوم یعنی تنها صدای توعه که قلبم رو تسکین میده

وقتی چشمام رو می بندم یعنی دلم میخواد دنیا رو با چشمای تو ببینم

وقتی...

درک کن من و تمام وقتی های منتسب به من رو!

 

 

  • سمانه.میم

نظرات  (۱)

بنده خدا اونکه قراره اینا رو بفهمه حالا واکنش بعدیش بماند:))
پاسخ:
البته اگه بفهمه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی